Rainbow Beach - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu Rainbow Beach - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu

Rainbow Beach

Door: gerardhenny

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Henny

09 November 2010 | Australië, Rainbow Beach

8 nov. Van Lake Somerset naar Rainbow Beach.

Het is zo stil op deze zowat lege camping dat we pas tegen half 10 wakker worden. Maar ja….we hebben ook vakantie. Alhoewel veel campings moet je voor 10 uur verlaten hebben want anders moet je weer dokken. Maar deze niet. Langs Lake Somerset vervolgen we onze weg en aangezien we toch wel graag naar Fraser Island willen, gaan we toch richting kust. Via een schitterende route van Melany, Montville naar Mapleton. In het Kondalilla NP lopen we door het regenwoud naar de watervallen en, hoe kan het ook anders in een regenwoud, het regent ietwat. We zitten nog niet aan de cappuccino met home made cake (dit keer humblebee en carrot; er wordt trouwens erg veel gebakken hier en lekker!!) of het regent pijpenstelen. Kort maar heftig! Onderweg zien we de meest vreemd bergen/heuvels. Ze steken als piramiden boven het verder vlakke land uit. Uiteindelijk komen we te laat aan in Rainbow beach. Om 7 uur is het hier donker, de aussies houden het al vroeg voor gezien. We zijn hier om half 7, moeten dan bellen, krijgen allerlei codes door ( voor de slagboom en het sanitair gebouw) en kunnen uiteindelijk toch nog het terrein op. Zo leeg als de vorige camping was, zo vol is het hier en een half uurtje later is het helemaal vol! We besluiten maar in het plaatsje te gaan eten. Je maakt je keus uit het menu, bestelt dat bij de bali, rekent af en krijgt een soort pieper mee die afgaat als je bestelling klaar is!! Nog niet meegemaakt!

• 09 November 2010 - 14:02

Plien:

heey
    Klinkt allemaal heel erg leuk! Alleen jammer dat het weer niet echt meewerkt, alhoewel het zeker niet koud is wat ik zie staan. Maar het bruine kleurtje komt vast nog wel goed toch?
    Veel plezier!