Bunbury - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu Bunbury - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu

Bunbury

Door: gerardhenny

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Henny

01 December 2010 | Australië, Bunbury

28 nov Perth

Om 12 uur komen we in Perth aan en rent Eliane ons enthousiast tegemoet! Ok Eric en Francien staan op ons te wachten. Na de warme begroeting rijden we de toeristische route naar Bunbury, waar ze wonen. We kenden hun huis al van diverse foto’s maar ze wonen schitterend. Een mooi huis met veel ruimte en uitzicht op de Indische Oceaan, waar we voor het eten met Sushi, de hond, langs wandelen! Wauw, het lijkt wel een vakantieparadijs!

29 nov. Bunbury

We hebben heerlijk geslapen in onze slaapkamer bij Eric & Eliane en we hebben de beschikking over een privé badkamer (sorry Marleen, Francien en PJ!). Super de luxe hier! Marleen is al vrij en brengt Elian naar het werk en wij gaan mee. We kijken rond in de school waar Elian scheikunde (laboratory operation) les geeft. Daarna rijden we met Marleen naar het Dolfine Discovery center. Soms komen de dolfijnen hier zelfs vlak aan het strand, maar nu niet (wij zijn er!!) dus gaan we met een boot tour mee.Het is erg warm, wel 35 graden. We zien wel 40 dolfijnen in verschillende groepen, schitterend!! Ze springen uit het water en zwemmen zelfs met de boot mee terug! Heel leuk!Marleen staat ons alweer op te wachten samen met Francien, die deze ochtend heeft gewerkt bij Target. We gaan wat shoppen en daarna naar huis.

30 nov. Bunbury

Vandaag zijn we op de fiets gestapt en langs de kust naar de vuurtoren van Bunbury gefietst. Koffie gedronken op een terrasje met uitzicht op de jachthaven, waarna we de uitzichttoren beklimmen en we een mooi uitzicht op de omgeving hebben. Zelfs de TV, GWN news, staat opnames hier te maken. We fietsen om het estuarium heen, het centrum in en eten een broodje bij Subway. Gaan wat souvenirs kopen en fietsen rustig naar huis terug. Daarna gaan we met Marleen, Francien en Sushi naar het strand, zwemmen en eindeloos met de bal gooien!

• 01 December 2010 - 13:31

Jacqueline:

Henny en Gerard, Herman en ik hebben genoten van jullie reisverslag.
    Hartelijke groeten aan Eric, Eliane en kinderen.
    Goede terug reis.
    Het is in NL erg koud t/m maandag.

• 01 December 2010 - 18:23

Joleen:

Geniet er maar van de laatste dagen en zoek al je warme kleren bij elkaar voor de terugweg. Het is hier Siberisch koud.

• 01 December 2010 - 23:05

Yvon:

Hoi,

Wat een mooie foto's. Hier is het echt koud. -7 graden overdag en dan met gure wind voelt als -15 graden brrrrrrrrrr.
    Er heeft zelfs al sneeuw gelegen, nou in onze straat nog steeds en er wordt ook nog wel het één en ander verwacht dus een ouderwetse winter!!!

Veel plezier nog bij de familie en we spreken elkaar snel