Tamworth - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu Tamworth - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu

Tamworth

Door: gerardhenny

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Henny

06 November 2010 | Australië, Tamworth

4 nov. !!!! HAPPY BIRTHDAY!!!!

Singleton – Nundle bij Tamworth

Ons enigszins verslapen en we komen pas laat weg. Eerst tanken en boodschappen gedaan, koffie gedronken en wat we dachten dat een taartje was gegeten, maar dat blijkt een soort pie met vlees en aardappel en spek te zijn. Wel lekker maar taart en lunch ineen!Het landschap bestaat hier uit veel weilanden, afgezet met houten hekken, met hier en daar koeien (die megaveel ruimte hebben) of paarden. De Ranches. In Willow Tree gaan we een praatje maken bij het VVV en komen we veel over deze omgeving te weten. Onderweg zien we prachtig gekleurde vogels; groen rood en zwart. Net zo kleurig als het Australische geld. We zien voor het eerst rode parkiet achtige vogels en vinden dat heel bijzonder. Later bljken ze net zo veel voor te komen als mussen, die je hier ook zijn. Het is bewolkt met af en toe zon. Later op de dag als we op de camping in Nundle staan is het prima weer. Bij het inschrijven op de camping worden we uitgenodigd voor een bbq. Het enige dat we moeeten meenemen is een stoel en drinken. Eigenlijk wilden we uit eten gaan omdat Gerard vandaag jarig is. Maar dit lijkt ons ook leuk dus dat houden we te goed.

• 06 November 2010 - 01:56

E;liane:

Dat zal nog zeker niet de laatste bbq zijn!

• 06 November 2010 - 09:30

Youri:

Haha leuk om te zien/lezen dat iedereen zo vriendelijk is:-)..