Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: gerardhenny

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Henny

31 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Na een goede start vanmorgen, koffie met Sticky date pudding (thanks Merijn & Stephan)zijn we op pad gegaan in Sydney. Eerst een stuk te voet richting centrum, daarna in de Monorail gestapt en een rondje Darling Harbour gemaakt. Verder door het drukke centrum, veel stand werkers en straat muzikanten en alle winkels open(van de chinese winkel van sinkel tot Gucci),om daarna in de rustige Royal Botanic Gardens de mooie flora en fauna te zien.Allerlei bijzondere vogels met voor ons hele andere geluiden dan we gewend zijn en vliegende honden die in de bomen hangen. Hele families genieten hier van het mooie weer (vanmorgen was het helemaal bewolkt, maar nu breekt de lucht en schijnt het zonnetje) en dit is een geliefde foto lokatie voor trouwerijen zo te zien. Ondertussen hebben we al de contouren van het Opera House en de Harbour Bridge gezien en maken hier uiteraard de nodige foto's.
Aan het eind van de middag schepen we in voor Captains Cook Dinner Cruise, onder het genot van een lekker diner varen we in Sydney's Harbour rond. Dan lopen we weer terug naar ons hotel ( The Vulcan Hotel) en moeten we onderweg veel moeite doen om nog een open Liquor store te vinden, voor een lekker flesje wijn. Het is mooi geweest voor deze dag......

• 31 Oktober 2010 - 11:36

Youri:

Heel leuk om te lezen!
    Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan doen..
    En volgende keer wil ik meer foto's;-)..

xx

• 31 Oktober 2010 - 12:06

Joleen:

Klinkt geweldig en nog 36 dagen te gaan....

• 31 Oktober 2010 - 12:45

Paulien:

heel erg leuk!
    En wat Your zegt, meer foto's :)