Uyuni Bolivia - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu Uyuni Bolivia - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu

Uyuni Bolivia

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Henny

23 Oktober 2012 | Bolivia, Uyuni

Met de nachtbus is ook een belevenis op zich. We vertrekken te laat, maar dat is hier heel gewoon. De bus zit propvol. we krijgen wat warms te eten en meteen daarna doe ik de ogen dicht. Gelukkig maar, want hoe verder we van La Paz verwijderd zijn, hoe slechter de weg. De laatste 5 uur alleen maar een zandweg naar uyuni. Uyuni zelf is ook niet veel......dat hier mensen wonen......ik denk alleen voor het toerisme naar de zoutvlakte.....een grijze grauwe stad, ons hotel Girasoles is redelijk.Hiervandaan gaan we een tour van 3 dagen naar de zoutvlakte van Uyuni en de Atacamba woestijn maken.
Aangezien we een deel van de oplader van het tablet kwijt zijn.......geen fotoos......