New Delhi 2 - Reisverslag uit New Delhi, India van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu New Delhi 2 - Reisverslag uit New Delhi, India van Gerard en Henny Boom en Wolters - WaarBenJij.nu

New Delhi 2

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Henny

13 Oktober 2017 | India, New Delhi

Vandaag gaan we tour in Old Delhi doen. We hebben om 8.30 uur afgesproken bij een metro station. We gaan daar met een taxi heen en vragen de chauffeur om de organisatie te bellen dat we onderweg zijn en waar we precies heen moeten. Dit doet hij ten minste daar gaan we van uit. We zijn om 7 uur op de afgesproken plaats. Om half 9 is er nog niemand. We zien ook geen andere toeristen. We lopen wat te zoeken en op een gegeven moment loopt een jongen op ons af om te vragen wat we zoeken. We leggen uit wat de bedoeling is en hij belt het nummer van de organisatie. Die vertelt dat ze al weg zijn en dat we niet meer mee kunnen. Heeft vrijdag de 13 e hier iets mee te maken?Die toer koste wel 110 US dollar. Dat wordt te gek. Maar goed we nemen een tuk tuk naar een bazaar Delhi Haat bazaar. Mooie winkel maar niet veel dat ons kan bekoren. We zien wel een magneet ansichtkaart. Voor Paulien nemen we elke trip zoń kaart mee. Dus die kopen we.
We lopen terug naar het hotel want dat is daar vlakbij. We vertellen ons verhaal en bellen nogmaals met de tour organisatie. Veel gebakkelij maar we komen niet verder . We zeggen hem of een tour op zondag of het geld terug. Einde gesprek. Hij belt een half uur later terug dat de tour op zondag mogelijk is. Dat is geregeld. Voor de rest van de middag huren we een taxi die ons naar de Indian Gate brengt daarna naar de Tombe Huyuman vervolgens naar de Lotus Tempel en ten slotte naar de QTYB minaret. Het zijn stuk voor indrukwekkende en mooie gebouwen. ook hier willen veel mensen (vooral mannen) met Henny op de foto. Na een lange vermoeiende dag zijn we om half 6 terug in het hotel.

• 15 Oktober 2017 - 07:31

Eliane:

Leuk om jullie avontuur/reisverslag te lezen. Ga zo door.
    Liefs ,
    Eliane

• 15 Oktober 2017 - 17:53

Paulien:

Ben je daar een bezienswaardigheid ofzo?